Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Sandra...

Publicerad 2010-06-07 17:18:07 i Film och skådisar,

Bullock har ju haft en minst sagt jobbig vår. Varför, behöver jag inte direkt gå in på. Och jag hade inte tänkt att nämna något om det eftersom "alla" gör det.. MEN.. (Brittisk brytning aka Tony Irwing)..
Efter MTV Movie Awards igår, vill jag bara påpeka att hon visar en sådan styrka med elegans och humor. Jag gillar det helt enkelt. =)

Här har ni en länk om ni vill se lite av showen =)

MTV Movie Awards 2010


Samt om ni vill se Sandras tacktal:


Sandra Bullocks tacktal


 

Kommentarer

Postat av: Jessica - Du vet att du vill kolla!

Publicerad 2010-06-07 21:05:48

va bra då.. hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela