Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Vänner = Film?

Publicerad 2010-06-18 18:46:30 i Film och skådisar,

Efter 6 års saknad av nya Vänner-avsnitt så har det spekulerats hej vilt om det ska bli ngn långfilm av serien.
Jag som tycker Vänner är det bästa som visats på TV alla gånger om, blir väldigt glad men samtidigt lite osäker.. Tänk om det blir ett jättedåligt resultat?? Är det inte bäst att låta det vara ändå? Att för alltid sakna en serie är väl det bästa slutet på en serie??
Fast samtidigt så skulle det vara grymt kul att få se: Bortskämda Rachel, Känslige Ross, Flummiga Phoebe, Neurotiska Monica, Sarkastiske Chandler och Charmören Joey, igen!!!
Så här lyder det nu i alla fall:

"Jennifer Aniston och Courteney Cox är avundsjuka på långfilmssuccén ”Sex and the city”. Nu vill de kopiera konceptet med ”Vänner”.

– Efter att i åratal ha sagt nej tycker de att tidpunkten är rätt för en återförening av tv-seriens medlemmar, säger en källa i National Enquirer."

 

Enligt tidigare rykten så är det Jennifer Aniston som har sagt nej till en långfilm, men om detta rykte för en gångs skull är sant, så kanske det är på väg att hända??

Va tycker ni??

Kommentarer

Postat av: Annika M Sriwanna

Publicerad 2010-06-20 20:28:19

jag har faktiskt inte sett alla avsnitten men de gå ju så ofta på tv :)

Postat av: Jennifer

Publicerad 2010-06-21 14:16:09

Jennifer Aniston gör allt för att slippa "vännerstämpeln", tror (och hoppas) att det inte blir en långfilm av vänner. Det borde inte blivit en film av SATC heller.



Klart det blir inflyttningsfest! Ska bara komma in i lägenheten med =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela