Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

The Twilight Saga

Publicerad 2010-05-04 12:01:23 i Film och skådisar,

Då är äntligen en regissör spikad för den fjärde filmen om Bellas och Edwards liv. Nämligen Bill Condon som bland annat har regisserat filmen "Dreamgirls" med bland andra Eddie Murphy och Jennifer Hudson, som vann en oscar för bästa biroll.
Det låter väl bra.. Eller? Jag är mest glad över att produktionen äntligen är igång eftersom nu har ju Eclipse premiär i slutet på juni (30/6). Så det betyder ju att vi får vänta extra länge på den fjärde, som inte verkar vara den sista, då det är snack om att den sista boken ska bli uppdelat i 2 filmer. Allt för att fördröja och tjäna pengar hehe
Men jag tycker ändå att det är bra för då kan de ju få med mycket mer från boken.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela