Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

God morgon allihopa!!

Publicerad 2010-11-17 11:05:24 i Privat,

Eller är det god förmiddag?? Hmm.... Whatever!
Idag finslipar jag på reportaget jag gjorde igår om en biograf. Börjar sakta men säkert bli nöjd. Har skickat iväg ett mail till min kära kurskamrat S för feedback. Hoppas hon tycker om det då jag inte orkar jobba alltför mycket på det hehe, vill ha helg!
Här på praktiken är det full rulle. Alla håller på att redigera inför sändningsdag, vilket betyder att det inte finns så mycket för mig att göra. Och det känns dumt. Vill hela tiden vara till nytta, så det känns inte proffsigt att bara sitta.
Min handledare A är så snäll som då låter mig få hålla på med lite skolarbete!
Det tar bort lite stress och så får jag lite ledigt ikväll. Ska ha två vänner på besök en sväng. Det är så stökigt hemma och hoppas att min sambo är snäll och fixar lite när han kommer hem, då jag inte hinner innan A och Å kommer =)

Jaja, det ordnar sig alltid, eller hur! :D


Jag kanske?? Hehe...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela