Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Grattis säger vi...

Publicerad 2010-11-19 13:22:28 i Film och skådisar,

till Jodie Foster och Meg Ryan som idag fyller 48 respektive 49 år!!

Jodie Foster har all respekt för att ha varit en barnstjärna som har växt upp utan att falla ihop. Det kan inte vara lätt, men Jodie fixade det. Samt haft huvudrollen i en av världens bästa thrillers, nämligen: När lammen tystnar.

Meg Ryan har all orespekt för att ha opererat bort allt det vackra hos henne till nästan total oigenkännlighet! Hmm har jag hittat på ett eget ord där?? Ser inte rätt ut. I alla fall, det är synd att kvinnor i denna bransh känner sig tvungna att operera in råttgift i ansiktet samt förstora läpparna till två meloner. Det hjälpte inte hennes karriär heller.

Ok, varit elak nog nu!

Ciao!!

 

Kommentarer

Postat av: laila

Publicerad 2010-11-19 20:36:58

nu blir det idoooooooooooooooool :D SJ?=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela