Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Anna Lindh

Publicerad 2010-10-20 16:32:47 i Privat,

Hennes död ska utredas. Alltså den vård hon fick efter hon knivskars.
Varför?? Varför ska detta dras upp igen? Vad spelar det för roll om hon fick dålig eller bra vård? Hon dog. De som älskar henne får henne inte tillbaka! Detta måste bara dra upp djupa sår för hennes familj och vänner!
Vill dom verkligen veta att chansen fanns att hon kunde ha överlevt?
Det hade inte jag velat. Inte om det ändå inte spelar någon som helst roll!
Vill ni läsa mer, klicka på länken.

Anna Lindhs vård ska utredas

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela