Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Jag har varit extremt dålig

Publicerad 2010-10-31 15:58:21 i Privat,

på att uppdatera, vilket mina inlägg verkar handla om nuförtiden. Sorry!!
Idag har jag o R varit på en riktig långpromis, vi gick lite mer än en mil i jobbig terräng. Alltså inne i djupa skogen hehe, vilket betyder upp o ner och ner o upp hela tiden, men det va jättemysigt. Hade med oss varm choklad och vår härliga vovve va helt överlycklig över att få springa omkring fritt! Han fick dricka vatten dock ;)
Nu ska jag FÖRSÖKA börja plugga lite, kommer inte va hemma så mycket till veckan, så jag vill inte sitta i sista minuten med fredagens inlämningsuppgift.
Wish me luck!!! Im gonna need it :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela