Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Jag har fortfarande inte

Publicerad 2010-09-24 19:27:29 i Film och skådisar,

skärpt till mig ang bloggen.
Men kvällens fråga är: Varför försöker programmet "Ullared" få alla deltagare låta så dumma i huvudet??!!
Ja ja det är underhållningsvärde, men jag blir faktiskt irriterad när man märkbart ser hur de klipper i programmet, för att få människan att låta korkad. T ex när ngn står tyst och bara tittar och bara går sedan. Antagligen är det kameramannen som pratar, deltagaren lyssnar och sen säger kameramannen "gå ur bild". Sedan klipper de bort killens röst. Voila: En kille/tjej som står och ser dum ut och bara går ur bild. Ja det ser roligt ut, men på den personens bekostnad.
Ja ja, jag överanalyserar. Ja jag borde bara låta det vara. MEN när det är såååå märkbart så blir jag lite irriterad hehe

Nä nu är det fredagsmys som gäller!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela