Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Mycket tjafs

Publicerad 2010-09-10 18:58:09 i Film och skådisar,

om att de som söker till IDOL inte alltid är "nybörjare" i branschen. Nu är det någon kille som tydligen har varit med i Melodifestivalen 4 ggr, och har gått vidare.
Någon kritiker säger att då kan väl lika gärna Carola ställa upp också då. Och jag håller med. Idol handlar väl om att hitta den där talangen som inte har synts tidigare. Som har varit gömd och dyker upp som ett litet guldkorn.. Eller??
Samtidigt är jag dubbelmoralisk, då jag även inte bryr mig eftersom jag bara brukar se the auditions =)

Jaja, vad är väl en bal på slottet?? Apropå det, så ska jag imorn på maskerad och temat är "F*cked up fairytales", alltså sagor med en twist. Tänker inte säga nu vad jag ska vara, utan det får ni reda på senare :)

 

Kommentarer

Postat av: nina

Publicerad 2010-09-10 22:41:10

Tjingeling! Du frågade i min blogg om att beställa å så på restauranger i paris, jag har svarat på det i det senaste inlägget på min blogg så kan fler få del av informationen =)

Kram

Postat av: Helena

Publicerad 2010-09-13 13:49:07

Förlåt för sent svar men det där med skorna var en miss från min sida så det stod inte i inlägget, de är från topshop :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela