Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Make up

Publicerad 2011-12-15 10:22:00 i Privat,

Fick idag hem ett nagellack som det har skrivits om på olika bloggar. Jag bidde nyfiken och beställde hem från eleven.se. Nämligen China Glaze i färgen Midtown magic. Resultatet? Me like it. Färgen är typ mörkbrunt, nästan lite åt det svarta hållet med lila-aktigt glitter i. Riktigt snyggt faktiskt.


Bild lånad här. Tills jag slutar vara lat och tar en ok bild själv ;)



Kommentarer

Postat av: Semlan-Foto

Publicerad 2011-12-18 17:21:50

Nu har jag startat en ny "Dagens blogg" tävling där du kan vinna en länk. Mer om tävlingen hittar du här ---> http://semlanofc.blogg.se/2011/december/dagens-blogg.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela