Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Röda läppar och födelsedagskalas

Publicerad 2011-12-03 20:08:01 i Privat,

Har varit på födelsedagskalas och käkat en riktigt god tårta. Någon sorts maräng med jordgubbar, mumma det!! Sedan hade jag målat mig med mitt favvo läppstift, nämligen make up stores läppstift i färgen vamp. Riktigt blodröd nyans, me like it!
Nu, ett glas rose och TV ;)

Kommentarer

Postat av: GJ

Publicerad 2011-12-06 19:05:13

Helt rätt med rött läppstift! Fått totalnojja på det. Det livar upp en enkel outfit så lätt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela