Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Snart nytt år

Publicerad 2011-12-28 21:10:14 i Privat,

2011 lider mot sitt slut och jag sitter och analyserar litegrann hur året har varit. Njaaaeeee... är ordet som poppar upp.
Det har varit lite av ett svajigt år och jag gillar det inte! 2011 är inte ett år som kommer att gå down in history som ett toppenår. Nope! Visst har det varit ett par höjdarsaker (jag är inte en total svart människa) som Kreta-resan och att jag fixade examen.
MEN jag hade velat resa mer och inte bara stressat genom livet.

2012 ska det ändras! Jag ska bli mer ambitiös utan stress och året ska avslutas med en resa till mitt älskade Sydney! Just nu ser det lite mörkt ut med ekonomin, men det fixar jag!!!!

Sitter redan och skriver en mental planering om vad jag ska göra när jag kommer dit! Saker jag inte hann sist och saker jag vill göra igen, tex:

1. Åka upp i Sydney tower och ta ett glas bubbel
2. Bada i Manly beach
3. Shoppa
4. Gå promenaden mellan Bondi beach och Cogee beach
5. Fika i Glebe
6. Bara njuta!!!


Utsikt fr Sydney tower


Manly beach


Kustpromenad mellan Coogee och Bondi beach

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela