Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Melodifestivalen...

Publicerad 2011-02-27 18:38:36 i Privat,

Alltså, det är inte direkt ngt program jag måste se. Såg inte igår till exempel. Men blev lite nyfiken då jag läste att Linda Bengtzing hade gått till final. Jag var ju tvungen att lyssna. Hmm...
Alltså... Seriously??? Jag kan inte sjunga och jag kan inte skriva egen text, men hallelujah va låten var dålig! Sjunga om en man som kan plocka ur en diskmaskin???
Av alla låter jag har hört, så är det ingen låt som ens känns ok att skicka t Tyskland.
Jaja... Annars så känns det lite pissigt idag, då Sverige vallade bort Hellner som annars hade tagit guld!! Så stark han var trots slitet han fick lägga ner på den klassiska delen. Vääääldigt frustrerande...
Anyway.. Nu blir det söndagsvila i soffan. Har precis kommit efter att ha varit på en snabbvisit i Stockholm.. E lite sliten hehe...

Inatt är det Oscarsgalan!! Dont miss it!!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela