Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Jaha, då är Dallas snart tillbaka

Publicerad 2011-07-13 18:58:28 i Film och skådisar,

Om det finns några läsare därute som kommer ihåg det glada 80-talet så var Dallas en av de största serierna som gick. Lika stort som ja.. som Desperate Housewives, Greys anatomy är idag fast ännu större då det inte fanns så mycket såpor att titta på då. Det har tjatats länge om en reunion av serien och nästa år är det dags för 10 avsnitt. Bobby, JR och Sue-Ellen återkommer med de rätta skådisarna som spelade då. Larry Hagman, Patrick Duffy och Linda Gray, men fokus kommer att vara på de yngre skådisarna. Ja, här får ni en försmak:




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela