Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Första bilderna från "The girl with the dragon tattoo"

Publicerad 2011-06-02 16:04:23 i Film och skådisar,

Den amerikanska versionen.. Känns lite surrealistiskt att kolla på bilder man redan har sett fast med Noomi och Nyqvist.
Jag undrar hur resultatet är. Det ser snyggt ut, mer pengar såklart. Daniel Craig känns som ett bra val. Rooney Mara vet inte jag så mycket om. Hon är ju den som kommer få det tuffast. Alla pratar om Noomis underbara prestation. Rooney kommer ju bli jämförd, vissa kommer hylla henne och säga att hon är bättre, andra kommer säga raka motsatsen. Vi får se, här får ni i alla fall de första bilderna:


Vad tycker ni??




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela