Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Gääääsp!!!

Publicerad 2011-06-19 21:50:20 i Privat,

Riktigt trött... Har haft min kära systerdotter på 4 år på besök över helgen. Den ungen har energi och kommentarer till allt haha, sedan åkte jag och sambon o köpte golv, sedan kollade vi på garderober. Vi håller på och bygger en walk in closet. Och sedan hem igen. Jag hamnade direkt framför datorn och finslipade C-uppsatsen. Kan inte vara mycket kvar att fixa nu. Eller det är inte det. Pallar inte mer haha

Nu slökollar jag på "Den utvalde". En film som försöker visa en ung smart polisstuderande grabb, men försöken blir FÖR tydliga. Han kan analysera för bra för att det ska vara trovärdigt. Med Andreas Wilson i huvudrollen. Undrar vart han har tagit vägen??


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela