Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Idag var...

Publicerad 2011-03-20 20:19:39 i Privat,

träningen jobbig!! Igår studsade jag omkring efter träningen och kände att jag kunde göra mer. Idag... Raka motsatsen!
Fick avbryta träningen tidigare och var helt slut. Efter tag blev jag helt yr och illamående. Jätteobehagligt!
Borde gett mig med träningen lite tidigare och lyssna lite mer på kroppen, men jag är ju så envis hehe..
Konstigt det där med träning, ena dagen kan man slå vem som helst, dagen efter är man som en 104-åring haha, knappt det ;)

Träna och må bra, men lyssna på kroppen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela