Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

24 november

Publicerad 2011-11-24 12:02:03 i Privat,

Exakt en månad kvar till jul. Är ni klara med era julklappar eller har ni inte ens börjat?? Jag är typ klar faktiskt :)
Har en julklapp kvar bara, sen så får det vara :) Eller nej, jag har två kvar.. Oppss hihi..
Annars skulle jag ha varit iväg och tränat nu, men den jäkla halsonten vill inte ge sig, så blir det inte bättre tills på måndag, ringer jag läkaren. Kommer aldrig igång med träningen om jag hela tiden får ont i halsen. Buhu, right?? hehe

Snart ska jag iväg och storhandla. Har ett sådant spännande liv haha
Vad ska ni göra då??

Ciao!!!


Kommentarer

Postat av: Benita Fransén

Publicerad 2011-11-26 20:31:29

Det finns nu en rabattkod uppe på min blogg där DU har chansen att på 15 % rabatt på Hoofstores fina smycken! :)

Postat av: Haidi Jakobsson

Publicerad 2011-11-27 01:52:29

GODNATT! hihi :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela