Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Funderar på...

Publicerad 2011-11-01 18:51:03 i Privat,

Att ändra utseendet på bloggen igen. Tröttnar fort?? Moi?? Jajjemän hehe.. Jag gillar enkla layouts, men denna känns lite tråkig. Får se vad jag hittar på. Just nu har jag inte tid. Missuppfattade uppgiften som det är deadline på ikväll, detta kom jag på för bara några timmar sedan. Gaaaahhhh!!!
Helt o hållet mitt fel, men nu hinner inte min text bi så genomarbetad som jag vill. Lite svordomar har flugit ur min mun kan jag säga.
Nä, nu måste jag återgå till uppgiften!




Kommentarer

Postat av: Semlan-Foto

Publicerad 2011-11-01 20:21:01

sv; Varsågod ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela