Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Snart på väg till

Publicerad 2011-11-03 09:00:00 i Privat,

universitet. På väg till en opponering. På väg till sista dagen på denna kurs. Vad ska jag göra nu??
Leta jobb, jobb, jobb!! Alltid lika kul... inte... Men allt kommer att ordna sig :) jag är hoppfull.
Nu ska det tjänas pengar, för nästa nyår. Nyår 2012/13, då jäklar ska jag o min kära D vara tillbaka till vår älskade stad - Sydney. Tillbaks till George streets shopping, promenad över Harbour bridge i solnedgången, sätta sig med en starbucks kaffe och blicka ut över en av världens vackraste byggnader - Operahuset, dansa loss på The Ivy, bada i vågorna på Manly beach eller varför inte Bondi och bara njuta av den underbara stämning som alltid råder i denna stad.
Jag längtar!!!!!


Nyår 2009/10 vid en udde (Royal Botanical garden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela