Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Sleeeeten

Publicerad 2011-10-28 15:19:30 i Privat,

Var på gymmet förut och tränade biceps och ben. Mina ben är som geleklumpar som bara viker sig. Skön känsla men jobbigt också, att knappt kunna gå upp för trappan haha..

Ikväll kan alla Twilight fantaster som inte har tagit sig till Sthlm följa med det stora "Breaking dawn"-eventet som äger rum med Ashely Greene och Robert Pattinson, eftersom de befinner sig där, via aftonbladet. Oj lång mening det där haha, men på aftonbladet.se klockan 17.50, kommer ni kunna följa med live via aftonbladet TV.
Så nu vet ni det. Själv ska jag laga god mat, mysa med lite rött vin och kolla på film ikväll. Bara chilla.

Ciao!


Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2011-11-01 12:40:25

Hoppas du får en riktigt bra dag! :) kram!

Postat av: Semlan-Foto

Publicerad 2011-11-01 12:58:16

Jätte fin blogg :D Följa varan via bloglovin? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela