Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Hej hej hej HEEEJ!!

Publicerad 2012-04-18 21:32:30 i Privat,

Oj vilken uppfinningsrik rubrik. Här blev det ett sent blogginlägg. Har haft fullt upp idag. Kvällen avslutades med ett gympass, där rygg och mage tränades. Jag känner REDAN av träningsvärk i ryggen!! Det kommer göra ont imorgon!! Kanske inte så smart eftersom jag har en del att göra imorgon, då det är en del som sker. Jag vet att jag låter mystisk nu, men kan inget säga än.. I know, BOOOORING!!!
Vi hörs imorgon!
Ciao!!!

Kommentarer

Postat av: sanna

Publicerad 2012-04-19 09:11:39

Hej tjejen :)

Vad händer hos dig?



Kramar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela