Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Lata lördag!

Publicerad 2012-04-21 20:15:49 i Privat,

I stora bemärkelser. Kollat på olika program i datorn. Läst en del i del 2 av Hunger games (bra böcker det där). Lagat mat och såsar nu med en öl i handen framför TV:n. Inte är vi produktiva idag, men det gör mig inget. Det är skönt och bra att låta sig vara lat ibland.
Imorgon är det lite att göra. Men än så länge är det lördag som gäller. Lata lördag.




Kommentarer

Postat av: LIIV - vanlig men unik

Publicerad 2012-04-22 19:20:16

lata dagar behövs!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela