Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Ellen

Publicerad 2012-02-23 13:39:16 i Privat,

Sitter och kollar på Ellen DeGeneres show. Tycker hon är en fantastiskt rolig och härlig människa!
Just nu visar en gäst massor med konstiga träningsredskap bland annat ett redskap för ansiktet!!! Ser ut som om man har en blöja i ansiktet. Fnissar en del.. Idag är det träning. Snön har äntligen smält bort såpass att man kan springa ute! Däremot hade jag velat haft snö över helgen, hade tänkt åka pulka!! Man blir aldrig för gammal för det :)
Ha en bra dag allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela