Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Jag och mitt insektsbett

Publicerad 2012-07-15 20:32:59 i Privat,

Du och jag, insektsbett, du och jag.
Idag tog jag mitt insektsbett och kom iväg på en löptur. Har tappat träningen lite, så måste komma igång!! Det är ju så skönt. Kommer ju ihåg när jag var sjuk att det var så jobbigt att inte kunna röra på mig mer än från soffan till köket, typ haha...
Nu sitter jag i soffan igen och tar det lugnt och försöööööker att inte riva sönder mitt ben. Det är i såna här lägen jag inser varför jag är mer av en vintermänniska än sommarperson... Ok. Nu har jag klagat tillräckligt.

Imorgon är det måndag och jobb igen. Tills dess.. Ha en fortsatt skön softarsöndag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela