Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Solen skiner, himlen är blå

Publicerad 2012-07-02 17:07:36 i Privat,

Vilket har betytt några promenader i skogen idag med en väldigt nöjd hund som har fått springa lös och nosat. Han är en hejare på att nosa fram rådjur och beter sig verkligen som en jakthund med ett sånt skall och allt när han har hittat dem (kära R berättade det för mig en gång, att hundar ska skälla på ett visst sätt när de har hittat det de söker, vilket min söta vovve gör.). Det roliga är att vi har inte tränat honom alls. Överhuvudtaget. Så han är tydligen en naturbegåvning! Idag såg vi inga dock, men han kände att några rådjur var i närheten. Jaja nu ska det snart börja grillas här!
Ha en bra kväll allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela