Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Ta daaaa

Publicerad 2012-06-06 13:29:00 i Privat,

Nope det bidde visst inget bloggande för mig igår. Jag arbetade för fullt för att sedan på kvällen kolla på fotbollen, laga middag och planera för resan. Imorgon beger jag mig till Göteborg för att på fredag reser jag mig till mitt andra hem, London för att gå på bröllop! :)
Det är två kära vänner som ska gifta sig och det ska bli så kul att se hela det gamla gänget igen på den fina fina dag som kommer på lördag!
Sedan är jag dum och lyssnar inte alls på mitt konto, så på fredag ska jag shoppa lite för att på kvällen möta upp en annan god vän. Men kvällen blir inte vild då jag ska upp tidigt på lördag, tror inte det är bra att komma bakis på ett bröllop ;)
Söndagen däremot blir bakisdagen. Inga planer på dagen ska jag ha :) för att kanske på kvällen möta upp lite folk innan jag åker hem måndagmorgon.
Varför jag berättar så detaljerat för er, är för att det kommer inte bli något bloggande för mig denna helg.
Men vi hörs igen när jag kommer hem!
Ha det!




Kommentarer

Postat av: Boel i Sydney

Publicerad 2012-06-07 23:38:41

Vilken harlig helg du har framfor dig, alskar London!



Sv: Vet tyvarr inte manga bra reseaidor, Hs faster jobbar pa resebyra sa bokar alltid med henne. Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela