Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Bridget Jones's baby

Publicerad 2012-03-28 21:38:21 i Film och skådisar,

Det är produktionsnamnet på den 3e filmen om allas vår kära "singleton".
Imdb skriver:
"The continuing adventures of British publishing executive Bridget Jones as she enters her 40s."

Jag hoppas bara att manuset är genomtänkt annars kan det kvitta om de gör en tredje film eller inte. Det ryktas en del om handlingen och vissa idéer hoppas jag verkligen är endast rykten!!

Kommentarer

Postat av: Boel i Sydney

Publicerad 2012-03-28 22:30:41

Och vem ska spela Bridget? Laste att Reene Z inte ar intresserad. Inte alls samma sak utan henne ju...



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela