Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Highly anticipated

Publicerad 2012-03-21 16:00:01 i Film och skådisar,

Filmen "The hunger games" har snart världspremiär och det är MYCKET snack om denna film. Jag har tidigare lagt upp första trailern här och kommer nu lägga upp ytterligare en. Jag har inte läst boken, men börjar bli mer och mer nyfiken. Jag har hela tiden trott att denna sorts film är inget för mig, men nu börjar jag känna att jag vill se den. Den har fått bra betyg, inte för att jag alltid litar på recensenter, men de är inte alltid snälla mot en sådan här genre, därför blir jag som sagt mer och mer nyfiken på denna snackis. Man kan aldrig säga att man inte blir påverkad av media i alla fall hehe..
Vad tror ni om denna film?



Update 22/3: Såg på ett nöjesprogram igår på kanalen "Star", där det talades om att denna film ryktas bli större än både Twilight och Harry Potter! Jag har verkligen missat något.


Kommentarer

Postat av: LIIV - vanlig men unik

Publicerad 2012-03-21 16:26:34

Jag börjar bli väldigt intresserad av att läsa den där boken faktiskt. Så många som säger att den ska vara otroligt bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela