Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Saturday bliss

Publicerad 2012-03-24 12:59:30 i Privat,

Solen skiner som bara den, så nu ska jag snart iväg för att möta upp en vän. Ska väl ta en promenad och se vad det hela leder till. Jag har en del att göra idag, så jag kan tyvärr inte bli borta länge. Och sedan ska jag ju som sagt inviga mina löpardojjor, men det blir ikväll. Gud va intressant detta bidde då. Not! Hehe..
Ha en bra lördag allesamman!!

Kommentarer

Postat av: LIIV - vanlig men unik

Publicerad 2012-03-25 14:19:02

Sv: Nej alltså del 1 var väl inte så händelserik direkt, men ändå helt okej. Men den ska ju bygga upp inför del 2. Längtar SÅ till att äntligen få se Bella som vampyr! Jag har läst de första tre böckerna, men väntade med sista för jag har sett filmen först och läst boken sen på alla andra, så tänkte göra likadant nu på sista. Vet att man brukar läsa böckerna först men när jag såg första filmen hade jag ingen koll på att det var baserat på en bokserie ens, haha. Så har blivit lite fel ordning för mig men :)



Åh tack! Jag älskar den! Den är köpt på ASOS :)



Det är verkligen underbart väder!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela