Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Wanna travel forever

Publicerad 2012-05-13 11:52:00 i Privat,

Drömmer mig bort som vanligt haha.. Tänker på ställen jag vill se och ställen jag vill åka tillbaka till.

Ställen jag vill se:


San Francisco


Filippinerna


Hawaii


Great Barrier Reef


Maldiverna

Ställen jag vill åka tillbaka till:


New York


Barcelona


Sydney (surprise, surprise haha)


Abel Tasman National Park, NZ


Chicago


Detta är några länder/städer jag vill se igen och de som jag inte har utforskat än i mitt liv.
Vad drömmer ni om??





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela